Iskalnik

  • Domov
  • Energija
    • Viri, pretvorbe in enote
      • Energijski tokovi
      • Merjenje energijskih tokov
      • Trajnostni, netrajnostni
    • Potreba po energiji
      • Primeri porabe energije
    • Koliko energije porabimo v Sloveniji?
    • Pomen električne energije
    • Elektroenergetski sistem
    • Sprehod skozi zgodovino
  • Jedrska energija
    • O jedrski energiji
    • Kako deluje jedrska elektrarna?
      • Jedrski gorivni krog
    • Pomen jedrske energije
      • V arheologiji
      • V industriji
      • V medicini
    • Prednosti in slabosti
  • Vodna energija
    • O vodni energiji
    • Kako deluje hidroelektrarna?
      • Vrste hidroelektrarn
    • Pomen vodne energije
    • Prednosti in slabosti
  • Fosilna energija
    • O fosilni energiji
      • Kateri so fosilni viri?
    • Kako deluje termoelektrarna?
      • Vrste termoelektrarn
    • Pomen fosilne energije
    • Prednosti in slabosti
  • Drugi viri energije
    • Biomasa
    • Sončna energija
    • Vetrna energija
    • Geotermalna energija
  • Energetska oskrba Slovenije
    • Danes
    • Jutri
    • Energetska mešanica
    • Projekti in ukrepi
      • Nove elektrarne
      • Učinkovita raba energije
  • Aktualno / novice
  • Letos naj bi v Sloveniji porabili manj energije kot lani
  • Evropski poslanci sprejeli resolucijo za podnebno konferenco v Parizu
Tramvaj na vodikov pogon
Deli naprej
Datum objave 13. Oktober / 2015

Kitajska izumila prvi tramvaj na vodikov pogon

Vodik kot gorivo prihodnosti zmanjšuje emisije toplogrednih plinov.

Kitajsko podjetje Sifang je v želji po zmanjšanju izpustov toplogrednih plinov na Kitajskem, razvilo prvi tramvaj na svetu, ki ga bodo v celoti poganjale vodikove gorivne celice. Tramvaj bo vozil samo po urbanih središčih, zato je njegova najvišja možna hitrost 70 km/h, sprejme pa lahko 380 potnikov. S polnim rezervoarjem bo tramvaj lahko prevozil 100 km, za njegovo polnjenje pa bo potreboval le tri minute.

Da je vodik še posebej uporaben v gorivnih celicah, je pred časom opozorila tudi Mednarodna agencija za energijo v publikaciji Vodik in gorivne celice. Vodik je sicer nosilec energije, ki se ga lahko proizvaja iz kateregakoli regionalnega razširjenega primarnega vira energije. Poleg tega, ga je mogoče preoblikovati v katerokoli obliko energije za končno rabo. Prednost uporabe vodika kot energenta je tudi nizek ogljični odtis, zato so na področju prometa vodikove gorivne celice velik potencial.

 

Preberite več o tej temi: eSvet vas seznani tudi z učinkovito rabo energije v prometu.

 

Vir: IEA, http://www.alternative-energy-news.info/hydrogen-powered-tram

 

 

Te zanimata energija in energetika?

Prijavi se na e-novice. Obveščali te bomo o dogodkih in odmevih, ki jih objavljamo na spletnem mestu.

Prijavi se

S prijavo na dogodke in odmeve se strinjaš, da te podjetje GEN energija d.o.o., v okviru projekta eSvet na navedeni e-naslov obvešča o novostih, dogodkih in zanimivostih iz sveta energije in energetike ter izvaja analize o branju posredovanih vsebin za potrebe projekta eSvet.

Podjetje zagotavlja, da lahko svojo prijavo kadar koli prekličeš, tvoji podatki pa bodo v tem primeru izbrisani.

  • Domov
  • Kontakt
  • Pravno obvestilo
  • Oblikovanje in izvedba: ENKI
  • Politika piškotkov

©Skupina GEN. Vse pravice pridržane.

Slika za %user

Samo Fürst

Prikaži vse vsebine uporabnika Samo Fürst

Kategorije

  • Energija
  • Jedrska energija
  • Obnovljivi viri energije
  • Termo energije
  • Vodna energija

Oznake

  • energetska učinkovitost
  • vodik

Priljubljene objave

Slika za %user

Jedrske elektrarne proizvedejo več kot 10 odstotni delež električne energije na svetu

Preberite objavo
Slika za %user

Največje vetrnice na svetu pričele s proizvodnjo

Preberite objavo
Slika za %user

Največja hidroelektrarna na svetu

Preberite objavo
Slika za %user

Veter in sonce drastično znižala proizvodnjo električne energije iz konvencionalnih virov

Preberite objavo
Slika za %user

Sklenjen nov podnebni sporazum

Preberite objavo